ORGANIZAREA UNOR ACTIUNI PUBLICITARE ?N VEDEREA CUNOASTERII SI ABORDARII DE CATRE POTENTIALII BENEFICIARI A LINIILOR DE STUDII - INVATAMANT DESCHIS/FRECVENTA REDUSA |
CONSTITUIREA UNEI COMISII DE ANALIZA A RELEVANTEI PROFESIONAL-STIINTIFICE A PLANURILOR SI PROGRAMELOR DE STUDII |
DEZVOLTAREA NUCLEULUI INFORMATIONAL |
ELABORAREA PLANURILOR SI PROGRAMELOR DE STUDII |
EVALUAREA INTERMEDIARA A PROGRAMULUI |
STABILIREA CADRULUI CORESPUNZATOR UNOR VIITOARE COLABORARI CU INSPECTORATELE SCOLARE, DIRECTIILE JUDETENE PENTRU TINERET SI SPORT SI ALTE INSTITUTII DE INVATAMANT CARE DESFASOARA ACTIVITATI SIMILARE SAU INRUDITE SPECIALIZARILOR CURSURILOR OFERITE |
IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE INFORMARE PRIN AMELIORAREA INFRASTRUCTURII, PRIN GENERALIZAREA COMUNICATIILOR ELECTRONICE |
REVIZUIREA PROGRAMELOR ANALITICE, TINAND CONT DE OPTIUNILE STUDENTILOR, IN VEDEREA ASIGURARII UNEI MAI MARI FLEXIBILITATI, A UNEI DESCHIDERI CATRE PIATA DE MUNCA |